Juliciaz Blogs

Juliciaz Blogs

zaterdag 2 februari 2013

Welke make-up raad Julia jou aan?

Hoi daar! Ik ga hier vertellen welke make-up ik jou aanraad.

Ik ben nogal zo'n casual meisje. Doorzichtige lipgloss, bruine oogschaduw, een klein laagje oogpotlood, en een dun laagje mascara.

Mijn favoriete mascara :

Rimmel London Sexy Curves - Een bijzonder borsteltje dat de perfecte hoeveelheid mascara aanbrengt. Ziet er ook nog heel mooi uit.


Mijn favoriete oogpotlood :

Essence - Goedkoop, eenvoudig, en perfect.


Lipgloss :

Essence - XXL Shine Lipgloss, goedkoop en geweldig!


Oogschaduw :

Ik gebruik oogschaduw uit een make-up ''koffer'' die ik ooit heb gekregen. (Oogschaduw, lipgloss, rouge). Ik ben te lui om een foto te nemen, maar ik kan je verzekeren dat er mooie kleuren tussen zitten, haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten