Juliciaz Blogs

Juliciaz Blogs

zaterdag 2 februari 2013

Mijn eerste winactie.

Hallo!

Zoals jullie weten is mijn blog beginnend. Ik wil graag groter worden, en om een goede start te maken houd ik mijn allereerste winactie. Hoe meer volgers ik heb, hoe groter de prijzen worden, dus zoals je al kunt verwachten, is mijn eerste winactie heel klein.

Wat kun je winnen?

- Een leuke donkerblauwe glitter nagellak van Essence. (Natuurlijk ongebruikt!)


Deze foto is van iemand anders, haha.

Hoe doe ik mee?

1. Je moet mijn blog volgen  (rechts bij Volgers)
2. Je moet mijn blog volgen op bloglovin (Rechts)
3. Je moet bij dit artikel een bericht achterlaten waar een geldig e-mail adres in staat, als dat niet zo is wint iemand anders.

Hoe maak ik éxtra kans?

1. Maak een zo leuk mogelijk artikel over mijn blog op jouw blog en plaats de link van het artikel hier onder.

Ik hoop op veel deelnames, als genoeg mensen deze winactie leuk vinden ga ik binnenkort grotere prijzen weggeven!

10 opmerkingen:

  1. Dat hoop ik ook ja! Bedankt voor je deelname (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je op beiden accounts. Ik ga binnenkort een artikel maken over mn favoriete blogs, daar zet ik je dan natuurlijk bij!!:)

    Emailadress: Maaike1712@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maaike! Leuk dat je meedoet <3 En lief dat ik bij je favoriete blogs kom te staan. Veel liefs, Julia.

      Verwijderen
  3. krijg je dat dan in het echt?
    en hoe wordt dat dan gegeven ;p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De winnaar krijgt een e-mail van mij. Vervolgens mailt de winnaar haar adres naar mij en dan stuur ik het op n_n

      Verwijderen
  4. Ik volg beiden blogs...
    Mijn e-mail is: ilseatletiek@live.nl

    xoxo Fedency

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zal tog nie winnen
    een vriendin had die kleur en mogt hem lenen pas fantastish bij mn jurkje hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ps mn email is maaikedevriend@gmail.com

      stuur op vp ook even een mail als ik win maaike011

      Verwijderen